donderdag 5 mei 2016

Nieuw gecombineerde Stofwisseling

Nieuw werk gemaakt in de serie 'Stofwisseling'. Textiel - papier collages geïnspireerd op het werk van Jeroen Bosch. Dat kruisje ertussen is wat gek valt me nu op, twee zelfs. Ik was lekker bezig en soms moet er een kruis uit. Dol op kruizen. Ik weet nooit hoe ik het schrijf. Ik doe het wel allebei. Ik hou toch immers van dubbel, en spellen kan ik toch al never nooit niet. Dat is zo, en hou ik nog wel even zo.
Ik kwam bij de kringloop nog een zelfde boek tegen als waar ik de 'Zee-ezel' uit maakte. Die was bijna direct verkocht, ik was er eigenlijk zelf een beetje verliefd op. Dus! Zoek de verschillen! Jihaaa! Ik maakte er nog eentje. Nu heb ik er zelf ook één! Ook maakte ik nog twee 'Zee-paardjes', en meer gecombineerde dieren.
Dat combineren hoeft soms niet eens. Ze zijn het al. Kijk naar de onderste foto's uit dat fijne boek. Ha! Dat geloof je toch niet?!?! De ezelhaas, de wimperspitsmuis (ahhhhh lief naampje), of wat dacht je van de bosolifantspitsmuis.




Zee-ezel