dinsdag 22 december 2015

Tweede expositie overleg Koel310

Vandaag weer werkbezoek aan Koel310. Dit keer met Sonja, Helma en Quinten. De groep exposanten is groter geworden, en de opening is nog eerder. Nu zal die in het weekend van 22, 23 en 24 januari zijn. Waarschijnlijk vrijdagavond 22 januari 2016.
Aangezien 2016 het jaar van Jeroen Bosch is ga ik in Alkmaar mijn serie 'Stofwisseling', geïnspireerd op het schilderij 'Antonius-drieluik' van Jeroen Bosch laten zien. Een paar maanden terug heb ik een kleine actie ondernomen om het in Den Bosch te laten zien. Maar ik ben te snel gestopt met zoeken. Ik wil ook weer eens een video projectie doen en ruimtelijk werk. Nog even doorwerken dus, en volgens mij is de naam van de expositieruimte Expo72, onderdeel van Koel310. Expositie is onderdeel van 'Alkmaars Eigenste' festival. Meer nieuws volgt.