zaterdag 12 december 2015

Kut kerst

Zo dat is er uit.
Het zijn eigenlijk niet mijn woorden. Ik zag ze op instagram bij Pipowagen aan zee.
Dat kerst je zo pissig en agressief kan maken. Grom. Al dat verplichte gezellige gedoe. Stomme reclames, de meest lelijke versiering en die slogans zoals 'met kerst is niemand alleen'. Hoezo?
Aangezien ik niet meer in de kroeg, de winter Parade of bij RTL werk heb ik dus met kerst te maken. Vroeger wilde ik graag ingeroosterd worden.
Ik heb geen traditie opgebouwd met kerst, en van huis uit denk ik dat je moet vieren en schenken op het moment wanneer jij er zin hebt.
Net in de auto terug van werk dacht ik werkelijk dat ik aan Cross Fit ga doen. Even de agressie op een tractorband uitleven. Wat een gekkigheid. Ik zou willen dat het 2 januari was.
Kut kerst - pipowagen aan zee