zaterdag 12 december 2015

Het krijtbordschrift

Ja! Het krijtbordschrift is er! Ik ben zo trots op vriend Viktor van Chalkboard. Hij heeft zijn eerste boek uit: "Het krijtbordschrift". Zo kun je thuis leren krijtbord schrijven (als je het durft om in dit schrift te schrijven).
Voor mijn Op heb ik een advertentie laten plaatsen, met de hand door Viktor geschreven. Vandaag zaterdag 12 december heb ik mijn bestelling ontvangen. Ik zat buiten op de postbode te wachten, grapje. Ik dronk buiten kop koffie met buurvrouw.
Het adres is handgeschreven. Heel blij !
De eerste bestelling die ik ontving is al uitverkocht, en het eerste boek van de nieuwe bestelling, die onderweg is, ook al. Het Krijtbordschrift koop je voor 19,95 euro. Je kunt het ook in de webshop van Chalkboard bestellen.
Het is top. Mooi, prachtig gedaan Viktor.