vrijdag 11 december 2015

Tapas eten met naald

Tapas eten doe ik zo:
Bij gebrek aan bestek en wel tapas onder de olie, nam ik mijn grootste speld uit het speldenkussen om de tapas te eten. Vanavond was ik uitgenodigd voor de heropening van Ekoplaza, Schoorl. Daarom was ik langer bij Op gebleven en kocht wat tapas als avondeten. Living on the edge, dat eten met naald. Haha.
Ekoplaza is mooi geworden en Arjan deed een mooi, grappig praatje en gaf de stok over aan zijn zoon Pelle. Ik stond zo enorm te netwerken, dat ik vergat foto's te maken. Winkelier spelen is een bijzonder iets. Ik ga Arjan Nijdam nog eens interviewen. Hij doet alles met een gulle lach. Ik liep vlak voor de heropening langs om tapas te halen bij de buren en zelfs vlak voor de heropening stond hij gul te lachen. Das toch mooi, wil ik ook.
En ohwja, dit zijn volgens mij iepen. Ik weet het pas zeker in mei. Wanneer de zaden loskomen. Ook mooi iepen bij mij om het hoekje.