maandag 14 december 2015

Koel ma 3.10

Vandaag expositie bespreking bij Koel310 Alkmaar met Sonja Doevendans en Helma Kuijper. Sonja Doevendans is de curator van deze expositie. Je bent welkom op de opening van de expositie 'Peachy Pooches' op 22 januari 2016, de opening van 'Alkmaars Eigenste' is 23 januari om 15:00 uur.
De naam van de expositieruimte is Koel310. De straatnaam is Koelmalaan. Mijn woordassociatie hoofd ging weer op hol. Vissenkoppen. Waarom? Keuken - koelcel. Zoiets doen, denk ik nu, en natuurlijk wat ik altijd al wilde zijn (wist in net nog niet) een koele ma. Dat mijn dochter dat dan tegen mij zegt: 'Koel ma!'. Wat mij de laatste tijd ook opvalt is dat iedereen zegt als iets beter of koel is dat dat '2 punt 0' is. Waarom? Dus ik denk dan Koel 3 punt 10. Vind ik dus ook grappig. Woordassociatie.
Je hoort het nog wel wat het gaat worden. Eén ding is zeker: het wordt koel.