maandag 16 juni 2014

Twee keer vier en

8 mini's verkocht tijdens het openingsweekend van het 10x10artist project. Floortje wees me er op dat dat 2x4 is. En daar hou ik van dubbel en vier en. Dit is wat ik wil. Ik het werk maken en een ander die de verkoop voor me doet. Super fijn. Ik ben blij.
Vandaag meteen de mini's op mijn website gezet, want het is nu best wel echt en serieus werk.
Verder niette ik nog de rare vogel die een kikker had moeten worden op een mini lijst en naaide ik nog wat extra's over een Springsnow werkje, waar ik ontevreden over was geworden.
En ik heb weer een voor en achterkant gedoe. Het rode kruis/ de kruizen vind ik eigenlijk best mooi aan de achterkant. Maar het is zo zonde van het borduurwerk om de achterkant om te zetten tot voorkant. Dus ik dub nog maar even.

foto van vandaag 10x10artist website