zaterdag 14 juni 2014

Dubbel vieren

Wat een feest. Ik hou van dubbel en zeker van dubbel feest. Gister won Nederland de eerste voetbalwedstrijd tijdens het WK met vier punten verschil van Spanje en vandaag verkocht ik vier mini's tijdens de opening van het 10x10artist project in de Bonte Zwaan, Amsterdam,
Ik hang de slinger op. Oh die hing al. Gister vlak voor de wedstrijd gemaakt. Buurman Juffermans vond het nodig om de halve straat, aan zijn kant, te versieren met oranje vlaggetjes. Tja, dat steekt aan. Dus snel op zoek naar onze oranje vlag, hadden we echt wel, ergens, maar waar? Dan maar maken. En natuurlijk werd het een mini vlaggen slinger in 'onze' kleuren. De chocoladereep met oranje wikkel van Tony's chocolonely in het kon ik gister ook al niet laten liggen.
Ook kreeg ik nog een slinger cadeau, dubbel, dubbel feest. Jiegheeee! Nu dan maar eens eten, eigenlijk veel te hyper nog.


Bubbels en mijn werk tijdens opening 10x10artist

de vier verkochte mini's