maandag 2 juni 2014

Spring nu zonder snow

Gistermiddag de Springsnow expositie 'Spring is in the air' afgesloten met een finissage. Reinier kwam speciaal met zijn muziekboot langs en speelde een aantal prachtige nummers waaronder de ode aan de iep.
Na het opruimen van de expositie mocht ik bij Maartje thuis eten en als super uitsmijter mocht ik een (ruil) werk bij Maartje Jaquet uitzoeken. Ze krijgt van mij de mijn Purple Rain van vandaag. Ik heb gekozen voor Uiltje, dit werk leidde me vorig jaar naar haar toe. Ze stond met Herrekijker op het 'Into the great wide open' festival en deze foto lokte me naar het project en Maartje. We kennen elkaar natuurlijk al 18 jaar, want we zaten gelijktijdig op de Rietveld academie. Maar daar op dat eiland gebeurde iets moois. En gelukkig volgt er meer moois.
En aangestoken door het posten van de rare kattenfoto's op facebook door Nicolien, Sanne en Dorien nam ik Stip, onze kat, op de foto die op twee banken tegelijk kan liggen. En ik zie overal goud, ik wens je een gouden dag.
Uiltje van Maartje Jaquet

mijn Purple Rain