donderdag 15 mei 2014

Van tekening naar stekeling

Weer wat van mijn verlanglijstje of ook wel schetsboek gedaan. Dieke maakte voor mijn Marcel's verjaardag een tekening op de broodzak van het vers gebakken verjaardagscadeau brood. Ik plukte na de verjaardag de zak uit de broodtrommel en bewaarde hem. Om er een mini van te kunnen maken.
Gister tekening verkleind en machinaal geborduurd en op mini lijst geniet.
Ik draaide tijdje terug een meisje om en nu geniet ik nog steeds van die actie. Nu ben ik blij om naar de achterkant van het geborduurde meisje te kijken.
Ennnnn! Ik maakte nr. 2 van mijn Atelier Open mini's opnieuw. Ik had een tijd lang een worsteling met het werk en zag van de week de foto's terug van dat proces en ik vond het eigenlijk best een goed werk. Nu heb ik hem nog eens gemaakt. Ik kijk er nog een tijdje naar en dan beslis ik of dit nr. 2 is geworden of dat er nog iets aan zal veranderen. Ook maakte ik twee nieuwe kruizen.

de tekening van Dieke op broodzak