vrijdag 30 mei 2014

Onregelmatig groen zaad

Nog steeds kijk ik naar paars, ik zie het in de bloemetjes en pak paarse garen om mee te werken.
Ik ontdekte onregelmatigheid in het groen. Ik dacht dat bloemen en planten heel systematisch van opbouw waren. Maar ik zag tijdens het eten de zon door blaadjes met zaadjes schijnen en zag dat ze niet gelijk aan elkaar waren. Ook het aantal zaadjes verschilde.
Kruis op dubbel borduurwerk genaaid, draai het om om de draadjes af te knippen, val ik weer voor de achterkant. Ik ga er gewoon maar in mee.
Stip (kat) zit lekker achter mijn naaimachine en Daf kijkt mee. Ik haalde nog maar een werk met een ander, mislukt, kruis, uit elkaar en naaide er zwart op, nog steeds niet tevreden.
voor- en achterkant
















gekozen voor de achterkant





















nog steeds niet tevreden over dit werk