zaterdag 24 mei 2014

I've changed a few times

Stip vindt het ook wel lekker dat ik mijn atelier heb opgeruimd, sinds een paar dagen is mijn werk de beste plek om te zitten. Vooral op de vogel.
Gewerkt met Maartje Jaquet, het eerste animatie filmpje van ons, met het iepenzaad, in de hoofdrol is een feit. Yes, er volgen er vast nog meer.
Al jaren wens ik veel klaprozen in mijn tuin. En ik geloof dat waar je mee bezig bent vergroot, dus waar ben ik mee bezig? Mini's. Dus wat voor klaproos heb ik nu? Ik denk de allerkleinste klaproos die er bestaat. Kijk maar.
Verder waren donderdag de wolken prachtig en zie ik overal iepenzaad, zelfs in de bak met cornflakes.
Nieuw kruis gemaakt. Deze keer lukte het om een kruis te maken, ik heb 'gewoon' gemaakt waar ik zin in had, waar ik blij van word. Dat doen is voor mij altijd een stuk makkelijker wanneer ik weer met mijn neus op de kwetsbaarheid van het bestaan word gedrukt. Met tekst, tekst van Lewis Carrell, je weet wel, hij van Alice in Wonderland. Als ik de sublieme teksten zelf niet kan bedenken, dan neem ik er maar wat van een ander: 'I kwew who I was this morning but I've changed a few times since then'