dinsdag 18 maart 2014

Van voor naar achter van links naar rechts

Wat een complimenten ontving ik vandaag op mijn werk, ik was zo blij dat ik misselijk werd. Zo gierde het door mijn lijf. En ik werd ook nog eens lekker genoemd... of sloeg dit op de manier waarop ik werk?! Het is maar net hoe ik het compliment lees. Lees het zelf. Eric zijn reactie op vorig bericht: "achterkant is inderdaad mooier... en ik volg het allemaal en moet toch een keer gezegd worden: wat ben jij lekker en goed bezig!" Ik jubelde stilletjes in mijn voordeel.
Had wel wat moeite met de uil van vandaag. Ik naaide hem en ook daar was de achterkant best aantrekkelijk. Maar drie keer hetzelfde doen leek op een trucje. Dus draaide ik het werk en naaide linksom? rechtsom? hoe zou ik het noemen. Ik keerde het werk om en om. En zo had het werk twee achterkanten, of twee voorkanten. En we zijn weer bij kant.