woensdag 19 maart 2014

Dubbel lam

Jeeeej, lammetjes gezien. Vandaag werkte ik een kunstopdracht uit voor Nes-Noord Schagen. Er komt een nieuw fietstunneltje en daarbij een kunstwerk. Na uren achter de computer was ik lam en moest even met Daf naar buiten. Ik wandelde naar de plek van de kunstopdracht Nes, kruising N241 de plek waar de fietstunnel gaat komen. Voor ik de Nes op liep hoorde ik op links lammetjes, ohhhhhh, ik had ze nog niet gezien. Ik hou van lammetjes en zij vonden Daf leuk, ze kwamen nieuwsgierig even naar hem kijken.
Helaas geen puf meer voor nieuwe mini's. De opdracht vroeg vandaag veel van me. Irritant dat ik altijd weer zinnen van mijn CV ga verbeteren en mijn portfolio kon ook wel wat aangevuld. Eigenlijk dingen die wel moeten en ook stom zijn. Stom gedoe met al die afspraken over hoe de dingen moeten. Hoe je je ding inpakt. Bleh. Beh!
Gelukkig maakten de lammetjes ook dat geluid, kon ik lekker even mee blaten. Deed ik niet overigens. En ik heb wel een top ontwerp. Zonder bla bla, met berkenbos, lucht, licht, verhalen en plezier.