dinsdag 11 maart 2014

Het ree hert en tulp

De groene kraaltjes op de ao mini hebben het niet gehaald. Direct vanmorgen heb ik ze met het tornmesje losgesneden.
Al heel lang lag er een hert te wachten en waar die mini's al niet goed voor zijn! Ook die is vandaag verwerkt in een ao mini. Al mijn wensen worden vervult en verwerkt in de mini's. Herten hebben een schutkleur (het zal overigens wel een ree zijn, ik hoor Viktor het al verbeteren. Hert vind ik gewoon een mooier woord) dus die van mij moet je ook goed zoeken.
Veel complimenten krijg ik voor de ao mini's. Dat maakt soms wel dat het even moeilijk lijkt om weer aan de slag te gaan, want hoe ga je over je succes heen. Gelukkig heb ik veel steun aan het boek 'The artist's way' dat ik een jaar of 5 geleden deed en het '365 dagen project' van 2012 en '2013 - Het jaar van het voorlezen'. In deze projecten ging het om het proces en niet om het product en dat heeft me van het maken laten genieten. En als er dan een mooi exemplaar uit komt is dat mee genomen en niet het doel. Geniet.
Daf en Stip genoten vandaag ook van mijn zonnig atelier en waar je mee bezig bent, ook expositie Bloeiend Zijpe 2014, zie je ook overal. Zo zag ik in een draadje op de grond een tulp.