vrijdag 7 maart 2014

The Verge en Miniot

Maandag werd ik gemaild of ik donderdag kon komen werken bij Miniot, in mijn houthakkersblouse. The Verge kwam filmen, leuk dacht ik. Ik kende The Verge niet, maar nam aan na het enthousiasme van de anderen dat het goed en stoer en tof en hip was, het beloofde veel goeds. De geruite blouse nam ik na wat tegensputteren voor lief.
Miniot maakt prachtige hoesjes van hout voor de Ipad en Iphone. In mei kwam ik via Teun het bedrijf in. Mijn dochter zat bij hun jongste zoon in de klas. Ik maakte een afspraak voor het maken van mijn vlinder- installatie, te zien bij Wegert & Sadocco. Binnen in de bedrijfsruimte van Miniot voelde het meteen goed. Peter goed, Greet, de kinderen het bedrijf goed. Zo wil ik het ook, zo wil ik werken en hier blijf ik ! :) En zo geschiedde. Bij drukte (en zo ook als er gefilmd wordt door beroemde filmploegen) werk ik daar nu.
Opgewonden sprong ik donderdag morgen op de fiets richting Miniot, de blouse leende ik. Vlindertjes in mijn buik want The Verge kwam filmen bij Miniot en ik ben er bij. Twee leuke jongens waren de filmploeg, ze filmden alles, veel en lang.
Daarom was ik na een dag gefilmd worden best wel moe. En wat een impact zo'n bedrijf met grote naam en belofte. Nu heeeel nieuwsgierig naar het filmpje. Nog even wachten wat de editor er van maakt.
de geleende blouse en de hoesjes van Miniot