donderdag 20 februari 2014

Van mini's naar olifanten

Gister bracht ik mijn ao mini's weg naar Atelier Open van Edith Brouwer. Ik kreeg het gevoel dat als ik het nu niet deed, dat ze dan mijn atelier niet meer zouden gaan verlaten. Ik was zo fijn bezig geweest met het maken van de samenvattingen van mijn eigen werk in de vorm van de mini's en ik genoot van het proces. Kleine gelukjes maakte ik.
Voor het inpakken maakte ik nog snel wat foto's van de mini's en ontdekte ik nog iets: de veiligheidsspeld kwam 3x voor.
Aangezien er in mijn stempeldoos de bestaande stempels waren los gepulkt nam ik door tijdgebrek 'Mijn grote drukkerij' stempeldoos mee in de tas. Wachtend op de trein zag ik dat 'Mijn grote drukkerij' voor de leeftijd van 6 tot 12 was. Hum. Hopelijk was dat een advies leeftijd, anders was ik wel degelijk in overtreding. En je moest ook nog eens in je eentje tegenover elkaar zitten.
In de trein stempelde ik toch een beetje stiekem mijn naam op de doosjes van de mini's.
Na mijn afspraak met Edith liep ik zo tegen 'mijn' oude Rembrandtpark aan. Kwam precies bij de kinderboerderij uit waar ik voor mijn afstudeerproject van de Rietveld academie 3 maanden lang twee Indische loopeenden filmde. Dat was blijkbaar nodig. Na een rondje rond, de al gesloten kinderboerderij, liep ik langs olifanten in de bomen richting mijn oude woning. Gebouw, met rond balkon, ronde gang, ronde erker en ballen op het dak.
olifanten in het park

15 van de 16 afgeleverde ao mini's

1 van de 16 afgeleverde ao mini's