maandag 3 februari 2014

Het leven van een groentje

Nog even over nummer 2 van mijn ao mini project. Het van proces van het groene doekje nummer 2.
1: Ik begon met draadjes en meisje met vleugels in het midden erop. 2: Toen draadjes over afbeelding, het was toch wat aanwezig, 3: draadjes los geknipt en meisje op andere plek, 4: meisje weer weg en horizon aangebracht met draadjes 5: meisje weer terug, draadjes erover, parel hanger in hand erbij, plaksel erover, zodat ze niet meer eraf kan (dacht ik toen) 6: knoopjes aangenaaid, plus losse draadjes laten hangen 7: zondag morgen het papier ertussen uit gepulkt 8: weer maar wit draad erover heen. Nu lijkt hij erg op nummer 1, dus net nieuw lijstje gemaakt zodat nummer 2 even weer rustig in de hoek mag blijven liggen tot ik iets besluit over doekje nummer 2.
Dus verder met mijn idee van mini installatie met haan, gevonden tand en mini doosjes. Kijken welke er door gaat naar de expo van ao mini.