zaterdag 15 februari 2014

Mooie ervaring

Vorige week werd ik gebeld met de vraag of ik wilde helpen met de montage van het afscheidsfilmpje van Gerda. Toen ik dinsdag eenmaal de Keerkring binnen liep voelde ik het al, ik ben weer gegrepen. De sfeer, de spannende voorpret, het stiekeme gedoe rond het afscheid, de verrassingen, samen voor 1 mooi mens en ik ben er bij.
Vier dagen lang monteerde ik in het geheim met verzameld materiaal dat van allerlei kanten mijn kant op kwam. Het werd een programma in de stijl van 'De wereld draait door' met Gerda Blokdijk als tafeldame. Uiteindelijk leek het handig als ik dan ook de techniek op de avond zou doen. Live schakelen zonder doorloop voelde gisteravond als topsport. Trots dat ik er bij was en trots werd ik ook wakker dat ik dat kan.
Vandaag voorbereiding op weer een ander feest, de verjaardag van Teun vieren we morgen. En terwijl Marcel en ik aan het bakken en koken zijn heeft Daf het kussen van de bank omgeklapt en ligt hij heerlijk in het zonnetje.