maandag 3 februari 2014

Het is geel

En toen was nummer 2 geel. Net als die toverballen ijsjes reclame: 'Het is groen!', alleen is het bij mij: Het is geel ! !
Ik was nog even in de kringloop en snuffelde in wat lage doosjes, van mijn moeder geleerd, daar zitten altijd de leukste verrassingen in. Ik zag een indiaan met een geweer. Huh? Dat klopt toch niet? Mijn indianen, de indianen in mijn hoofd, hebben pijl en boog. In dat zelfde doosje zat een ..aurus, ik denk zelf dat het een snavelsintaurusgelus is.
Al snel had ik, naast die indianen, 'handen omhoog of ik schiet' in mijn hoofd. Dus ze moesten mee.
Verder is nr 6 of eigenlijk nr 7 al aardig op weg om af te zijn, zie foto's met haan en tand. Ik heb de achterkant ook even op de foto gezet, ik moest aan Barbie denken tijdens het maken. Barbies zitten ook altijd zo ingepakt, vastgenaaid met stukken niet genaaide draad ertussen.
En heb ik eindelijk mijn cadeau van Dorien Tamis een lijst gegeven, was toch bezig.


nr2 is van groen naar geel/ rechts cadeau van Dorien