donderdag 20 februari 2014

Er was eens een mini

Als ik nou heel erg lang ga slapen, iets van 100 jaar, dan ben ik toch een prinses in plaats van een koning. Prikte weer eens in mijn vinger.
En ja het is gelukt, de boterhammenworstbloem is af. Niet geheel tevreden, toch af. Denk ik nu.
En nummer 20 is ook ineens een feit en 21 ligt klaar voor morgen, blij, het is nog niet over dat maxi proces met de mini's.
Ook de barbie draadjes waren er weer vandaag. Voor wie het niet ken(t) ( haha, Ken... Barbie): Barbie zit altijd netjes ingenaaid in haar doos. Als kind maakte ik dan zo'n doos open en haalde het karton uit de doos waar Barbie met draadjes aan vastgenaaid zat. De achterkant van een aantal van mijn mini's doen me daar aan denken. Het onderste plaatje is de achterkant van de mini met de rondjes. Mooi, die achterkant...... ja daar gaan we al. Nu al iets anders aan het bedenken met die boterhammenworstbloem mini.