dinsdag 26 februari 2013

Verlichting door de val

Gister had ik het over mijn gedachten, serieus denken, terwijl ik eigenlijk een blij hondje ben. Maar ergens had ik de maanstand tussen de oren ofiets. Net nog maar weer een dagkaart getrokken, 2 eigenlijk, en daarin lees ik de volgende tekst: ' Liefde is geen subtiele.......... Ze vallen, en in de val krijgen ze vleugels.' Dus ga ik maar flink vallen dan, das goed. Doe eens gek! Diana Vreeland zei het vorige week al tegen me. De documentaire over haar ga ik vrijdag opnieuw kijken, als genot en tevens reminder voor het gekke van de onvoorwaardelijke liefde.
En ik maar even een foto van kaarten opzij van mij en ook als ik alleen maar opzij kijk zie ik vogels en grapjes dus ik weet best hoe licht het kan zijn. Droge naald drukjes van kikker en pelikanen zijn van Melissa Halley.
319

319 dubbel