donderdag 21 februari 2013

De moed gevonden

Ik heb de moed nog niet gevonden om de borduurwerken die ik in 2 a 3 jaar heb verzameld te tellen, de verzameling is wel compleet nu voor 'The Playground' en ohhhhhh wat een mooi werk ben ik net tegen gekomen op Pinterest. Ik dacht net tijdens het werk aan Anu Tuominen en ging even kijken op haar site en op Pinterest of daar werk te pinnen viel. Ohhhhhhh wat een moois kwam ik tegen, onder andere ook van Claire Morgan en van Yuken Teruya. Kijk maar zelf en geniet.
De droge bolglazen cadeaus geretourneerd vanwege eenmalig enthousiasme van mijn buuf. En hier wat plaatjes van een deel van mijn verzamelde borduurwerkjes. Dit wordt een installatie, ja ik zie het voor me. Prachtig. Ik dacht ook aan de documentaire met de 12 000 witte jurken van Tomoko Mukaiyama. Dus ik denk zelf dat ik op de 2 of 3 honderd borduurwerkjes zit, dat valt mee, toch? hihi, ik ben gek, wat een verzameling heb ik zeg. Ik opende de dozen net, oink echt veeeeeeel. Ga het zien 1 juni bij Wegert & Sadocco, Winkel. De tekst op foto 311 is waar mijn werk over gaat volgens Wilma Wegert, in haar doktershandschrift, tijdens gesprek met mij.
311

312

312 dubbel