vrijdag 22 februari 2013

Gouden veren met kip

Voorjaarsvakantie, was dat niet deze vakantie? Ik denk dan aan het opkomen van de narcissen. Toch niet aan sneeuwvlokken?!?! Vanmiddag rond 2 uur begon het al een beetje, van die dikke vlokken in de volle zon. Best een mooi gezicht, maar was niet eens meer verbaasd en deed dus ook niet de moeite om het vast te leggen. Nu donker, dikke bewolking. Nee dan de kinderboerderij, hier tegenover, die is gewoon dicht tijdens de schoolvakantie, heel de dag, heel de vrijdag. Best gek. Maar ik kon de kippen wel zien door de tralies heen. Het was als voorbereidingen nodig voor komende woensdag, voorleesfilmpje 8. Iets met lezen, dieren en kinderen. Zoals elke week dus eigenlijk.
Vandaag valt volgens mij ook bij de abonnees van de vtwonen het maart nummer op de mat, sta ik in !!!!!! alweer ja!!!!!!! Tof, ben heel trots, nieuwsgieren en blij. Ik ga hem meteen halen dinsdag als die in de winkel ligt.
314
314 dubbel