dinsdag 19 februari 2013

Droog cadeau

Aangezien ik vandaag, naast het maken van nog wat hartjes slingers, toch aan het weggeven ben (zie ingthings van vandaag) doe ik dat ook aan een buurvrouw. Vanmiddag bij de kringloop liep ik er zo tegenaan. Op ooghoogte hing het aan een spijker. Ik kocht nog wat borden en kreeg het cadeau voor de buurvrouw er zowat gratis bij. Helemaal leuk om zoiets weg te kunnen geven. Ik heb dus een hele leuke buurvrouw, ze is dol is op droogstukjes achter bol glas. Een keer was ze in de kringloop en toen maakte ze een sprongetje van geluk bij het ontdekken van zo'n, in mijn ogen, dor werkje. Rond half 6 hing ik het soort van stiekem met bonzend hart aan een schroef van de vierde paal van haar schutting. Ik hoop dat ze het al heeft ontdekt, anders zijn het vast geen droogbloemen meer.
En oh wat ik echt gek vind is dat mensen hun geboorteborduurwerk weg doen, ahhhhhh zo'n leuk werkje gekocht van de geboorte van Sylvia. Daar tegenaan lopen daar word ik dan weer heel blij van, (en ook die blijdschap koste me slechts 50 cent).
309

310