woensdag 20 februari 2013

Doe eens gek

Mooie documentaire gezien gisteravond 'The eye has to travel' (trailer) over het leven van Diana Vreeland en aangemoedigd door haar woorden: 'Doe eens gek' laat ik dat dan maar doen.
Fijn hoor.
Verder hebben Jos en ik weer een filmpje gemaakt vandaag voor Poëzinema. Ben trots op ons.
Thuis gekomen kreeg ik het koud en heb direct een zeezoutbad genomen, de griep voor zijn dacht ik.
De 'The Playground' (werktitel expo juni Wegert & Sadocco) ideeën vorderen. Ik heb al 9 A4-tjes vol geschreven/getekend. Voor nu blijven de sponsoren een rol spelen tijdens de expositie in juni. De sponsoren zijn, zij die een keep vogel van de sponsor actie hebben gekocht. Ik telde vanmiddag 22 namen op de lijst, nu begon ik te twijfelen of dat getal juist is. Oohhhhhww ik en briefjes bewaren, het is niet zo mijn ding, of ja dat bewaren gaat eigenlijk prima, maar onthouden waar ik ze bewaar. Zo kwam ik een tijdje terug een lijst met titels tegen waar ook foto: 'Zij van achter' op stond........ tja, die heeft afgelopen zomer tijdens de expositie in De TelefoonCentrale Alkmaar een heel andere naam gekregen, namelijk 'Kont van Kim'. Ach zo belangrijk is het blijkbaar niet voor mij. Maar ja als je een keep vogel hebt gekocht en verwacht dat je naam verwerkt wordt in de expo en ik heb je er niet tussen zitten is dat wel suf.
Bij een aantal van de 22 namen/mensen had ik al een idee en nu heb ik iedereen een (voorlopig) werk/beeld/idee gegeven en erachter geschreven, op zo'n briefje wat weer in de kast verdwijnt. Ik schreef gewoon wat bij me op kwam. Ben benieuwd of dat zo blijft of dat het uiteindelijk toch een tafellaken wordt met de namen er gewoon op geborduurd. Lekker makkelijk in een keer alle namen verwerkt.
311