dinsdag 2 oktober 2012

Trouwkabouters

Hoe simpel kan het zijn. Ik zoek heel internet af, ga al mijn inspiratiemappen door, bespreek het met Jan en alleman, zet de kabouter voor mijn neus tijdens de koffie, tijdens het afstruinen van internet nou ja tijdens de dingen die ik doe. Ben al dagen bezig met ze vol te stoppen met vitrage, stof, haakwerk, parelsnoeren om, in en ronde de kabouters. Maar niets werkt goed genoegStop ik met zoeken, ga gewoon de afwas van gister doen en ja hoor! Blink, ploink, pioink, idee. De telefonerende kabouter met de twee blikjes zag ik al eerder samen naast de auto, in de auto met de blikjes aan voor trouwfanclub. Dus de telefonerende kabouters zijn helemaal geen telefonerende kabouters, maar trouwkabouters, ze staan langs de kant, hangen achter de auto, ze zijn dol op trouwpartijen.
169
169