zondag 28 oktober 2012

Stout en fout in Rijswijk

Gister naar museum Rijswijk geweest, eindelijk kan ik eindelijk de catalogus van de papier biënnale van 2012 openen die ik al minstens een maand geleden kocht in den Haag. Heel veel stout papierwerk gezien, bijna al het ruimtelijk papierwerk had straf. Het stoute werk was in de hoek gezet. Zou ik ook doen, met lastig papier. Veel te gek om om ruimtelijk werk heen te kunnen lopen. Daar weten ze gelukkig wat op in Museum Rijswijk.
En wat is dat toch met militaire aantrekkingskracht??? Hangt er een werk van Combat Paper Project en het trekt, ik vind het aantrekkelijk en mooi. Dat vind ik gek, wil ik niet. Waarom hou ik daar van? Het grafische? Zwart/wit? Nou ja ik geniet er maar van zonder het waarom.
Daarna een heerlijk diner gehad met eetbaar goud en warme zwaluw speeksel soep/drankje - Kim bird's nest. Daar word je heel oud mee en gelukkig en gezond, daar is dan ook alles mee gezegd, want het smaakte naar zoete natte snot. Maakt niet uit, ben weer heel vitaal.
202 dubbel

202 dubbel

202
201