donderdag 11 oktober 2012

De TelefoonCentrale uit de sterren voorbij

Coming out day vandaag, hoorde ik op de radio onderweg naar Alkmaar. Aangezien ik dol ben op dubbel, en dubbel mijn thema is van mijn 365-dagen-project kon ik geen betere dag kiezen dan vandaag om mijn werk uit de TelefoonCentrale halen. Karate kid is trouwens niet bij mij. 7 verdiepingen krijtstreep weggehaald vandaag. Kan morgen mijn beide armen niet meer bewegen denk ik. In mijn RGB installatie had beweging gezeten, al de figuurtjes lagen op een andere plek, zou zoiets als Toy Story toch bestaan. Ik hoop het want wil nog steeds met Buzz op naar de sterren en daar voorbij. Morgen trouwens, vrijdag 12 oktober 17.00 uur, is de 2e expositie opening van Wegert & Sadocco in de TelefoonCentrale met weer nieuwe kunstenaars.
Gisteravond ging ik papier zoeken voor het maken van nieuwe Keep-vogels en vind mijn madeliefjes terug. Die was ik al een hele tijd kwijt, ergens in een boek verstopt, maar welke? Al heel wat boeken doorzocht naar de bloemetjes. Dat kon vroeger ook wel voorkomen met geld. Verjaardagsgeld van mijn ouders bijvoorbeeld. Dat stopte ik dan voor later in een boek. Nooit dacht ik er meer aan tot ik per ongeluk briefjes uit het boek zag vallen. Goh wat een mazzel, zo blij word ik van dat soort vergeten vondsten.
177

178