donderdag 18 oktober 2012

Stijl dubbel draads

Vandaag moed verzamelt en de inhoud van een flink aantal verhuisdozen en kratten verplaatst naar allemaal dezelfde aardappelkratten. Pijn in mijn armen, nog steeds, ik denk van het schoonmaken van de 7 verdiepingen tellende kruitstreep installatie in het trappenhuis in de TelefoonCentrale. Moeilijk.
Tijdens het verplaatsen, soms noemen ze dat ook opruimen, van de spullen kwam ik dozen tegen met oud werk, oude dia's en oude uitnodigingen. En ik herinnerde draden uit 1996, even opgezocht en: Ja!!!! Ik heb stijl! Ha ha. Oude stijl, old school. Nou ja zo hip is het nou ook weer niet. Gewoon foto's van oud werk van mijn oude opleiding, oude school: Rietveld. Toen al was ik gek op dubbel en draadjes en witte jurken. Oh en wat werd ik toch altijd blij van de titel/thema van het werk: een ei en een batterij. En nog.
En klus-lunch is dezelfde als schoolreis-lunch: een witte kadet met boter en pure hagelslag, jum. Ik geniet dubbel van die kadet omdat sommige vinden dat het zo gruwelijk ongezond is. Fijn.
Nu snel naar mijn mandje, want ik heb dubbel pijn in beide armen.
187

dec 1996

dec 1996

Wat verwacht je van een ei? - dec 1996

Een ei en een batterij - dec 1996