maandag 22 oktober 2012

In mijn hart voegt het niet

Herfstvakantie dus toch nog even aan het eind van de dag dennenappels sprokkelen in het bos. De voegers waren vandaag  rond het huis aan het werk en het viel zwaar. Wat een ellende de ene voeger kan niet zonder 1 seconde stilte bij mij in de buurt zijn. Heel de tijd een soort van beleefd een gesprek gaande houden terwijl je hoopt dat ze oprotten. Oh sorry, kan er echt niets anders over denken. De 'vaste' voeger doet zo'n inbreuk op mijn dag/werk/energie bah. Ik heb maar dom hartjes zitten knippen in mijn atelier, maar dat hielp ook al niet. Ik kon er geen liefde van maken, geen liefde in leggen. Heel de tijd tegen mezelf zeggen dat het goed is zoals het is, maar ik kan het niet!!!!! Ik haat het, haat onbekende mensen in en om en aan mijn huis en atelier. Het bos hielp ook al niet erg. Grommmmm. Zucht.
193

194