zondag 14 oktober 2012

Ben open

Gister een top opening gehad. Ik was natuurlijk 's morgens al zo blij dat ik springende kabouters in mijn buik voelde, het deed me denken aan die reclame van Audi, van een 8 cylinder Audi met springende kabouters, die in een bepaald ritme sprongen bij het starten van de auto. Heel blij en enthousiast en gelukkig en dacht dit steek ik alvast in mijn broekzak, binnen. Hoe onhandig ik ook ga zijn op mijn opening, welke gesprekken ik ook ga missen, dit geluk heb ik. En hoe het kwam maak mij niet uit, maar het ging lekker. Ik voelde me goed en ontspannen en blij.
En nu? Zoals al eerder na een opening, en nu? Ik leef heerlijk van dag tot dag. En ik heb ineens zin in een rommelige tekst. Want dat mag namelijk van mezelf. Want ik ben heel schappelijk tegenwoordig. Hahahaha.
182

182