vrijdag 5 april 2024

Schuimblok op het land

Geel / roze blijft een snoepcombinatie. Spekkies en (zwembad) schuimblokken associatie. De bollenvelden rond Callantsoog staan er weer vol mee. Qua gif verlang ik er wel naar om naast Huiberts Biologische Bloembollen te wonen. Van de week moesten we in Julianadorp zijn. Daar reed een trekker met gif over de bollenvelden. Das echt zo smerig. Schuimbekkend reden we er langs. Huh? Schuim? Daar komt die schuimblokken associatie van mij natuurlijk vandaan. Haha. Maar serieus echt geen grap dat gif gebruik voor de bloemenproductie.
Pip is een echte Maine coon, dol op water. Geen punt, een plas op het erf. Ze had gewoon zin om precies daar eventjes te liggen.
In mijn atelier maak ik kepen, vinken en een uil. De naam van mijn blog komt van de keep vogel. Ik bladerde in een vogelboek voor geschikte naam, want zo werkt mijn hoofd. Naam voor een blog zoeken, dan begin ik bij vogels. Keep werd het en ik verzon er een uitleg bij K = kunst E = educatie E = en P = plezier.