zaterdag 6 april 2024

Buiten niet vieren

Jarig met zonder verjaardag. Mars is jarig en dat vieren we niet. Hij schildert met dit heerlijke lenteweer het (nieuwe) huis van Teun. Ik bak taart en 's avonds koken Iete, Teun en ik voor hem. Vanwege de afgelopen reis van Mars en Teun naar Azië is het (weer) laksa soep. Het is dat mijn favoriete temperatuur 21 graden is, anders zou ik ook naar Thailand gaan voor die soep. Heerlijk.
Lekker makkelijk was het om heel Marcel zijn wensenlijst compleet te geven. Er stond namelijk maar één item op, een rare vogel van mij. Gestikt op een wit t-shirt. Voor deze koolmezen, ik maakte er direct drie, want groot verpakking t-shirts, gebruikte ik eerst een stempel die ik nog had van de verkoop Rare vogels op de Winterparade. Daarna naaide ik de vorm over met zwarte garen.
Met zonder het echt te vieren was het een fijne verjaardag met als extra feestelijkheid het stralende lenteweer.