woensdag 12 mei 2021

Gietklei, bloemen en licht

Bekers gieten, bloemen ponzen en wolken schilderijen inpakken. Toevallig pak ik de tien miniaturen van Marcel precies zo in dat ik ik, wederom, een kop bovenop heb. Dit keer even de indringende blik opgezocht. Hij is van Kasim Tekin.
'Enjoy the little things' slingers in de maak. Tja, als ik dan een bestelling heb, en er zelf ook weer mezelf in verlies, dan lijkt het wel weer aan te zwellen. Ineens dan nog zo een bestelling. Een hele grote. Dus eigenlijk 'Enjoy the big things' hihi. Ik maak een berg nieuwe slingers en giet nieuwe grote bekers. Kan goed samen, want dat gieten gaat gepaard met wachttijd.
De bloemen zijn goed bezig te vergaan. Zo prachtig met het licht erop. Bloemen kreeg ik cadeau bij de Jumbo. Het zonlicht cadeau van de natuur. Mooi hoor.