woensdag 19 februari 2020

Vier bij Kunstuitleen Alkmaar

Heel blij met de tips die ik kreeg toen ik op social media vroeg om hulp bij het zoeken van een nieuwe plek voor mijn textielkunst uit de serie Stofwisseling.
Vandaag had ik een afspraak in Alkmaar bij de Kunstuitleen en ze hebben vier ! jawel, vier, van laten we het vieren, mijn lievelingsgetal, werken uitgekozen. Die komen in de winkel van Kunstuitleen. Super blij. Ze waren ook heel enthousiast. Ik daardoor ook en ik kon bijna niet meer stoppen met blij zijn. Mijn wangen waren roder dan rode kool.
Deze vier hebben ze uitgekozen: Ekster (stiekem uit de serie Schijnen in kwetsbaarheid, die had ik meegenomen zodat de keuze groter zou zijn), Afspreken, Vliegend hert en Vlieg les. Op de één of andere manier is daar nog geen goede foto van gemaakt.
Wat het nog leuker, of ook leuk maakt is dat het niet via een contact van mij kwam. Het kwam van een tip, die één van mijn contacten mij had getipt. Die zat op dit moment verlegen om groot werk en tipte mij vervolgens wel om bij Kunstuitleen Alkmaar langs te gaan. Goed dat we verbonden zijn.