woensdag 26 februari 2020

In een gezellige bui

Wandel woensdag met hagelstenen tussen de buien door. Ik dacht even een groot rondje te doen terwijl ik een bestelling op de post deed. Dat deed ik ook. De zon zag ik tussen de wolken door proberen te piepen. Het is maar net waar je je op concentreert. Die wolk aan de andere kant was sterker en harder. Hagelstenen vlogen ineens om mijn oren. Ach ik was toch al miniatuur gestenigd. Dus ik kon niet anders dan er van genieten. Want de zon piepte bijna even door de wolken. Gezellig was, dat de mensen die ik in die hagelbui tegenkwam, dezelfde instelling hadden. Er valt niet te schuilen. Of we nu boos kijken of keihard naar huis rennen. We zijn al koud en bekogeld. Wat maakt het uit. De zon is er bijna. Laten we genieten. Want ook zij liepen met een brede lach mij tegemoet. Kei gezellig.