donderdag 6 februari 2020

Tor e a dor

Tijdens het face-timen met Teun laat ik mijn net gemaakte tekening zien. 'Hoe doe jij dat mam? Op de computer?' 'Nee, gewoon met pen.' 'Hoe kan dat, dat jij ineens kunt tekenen?' 'Ik heb geen idee.'
Dat is toch het mooiste compliment die je kunt krijgen, van je eigen dochter.
Ik had vanmiddag wat filmpjes bekeken op het Youtube kanaal van Pakje Kunst en daar kwam ik het filmpje van Meneer Visser bespreekt het werk van Myrthe van den Heijkant tegen. Ik was direct fan. Ook omdat Meneer Visser in het filmpje zegt ook fan van insecten te zijn, ik ook en ik denk Myrthe ook. Dus voor mijn oefenen-met-tekeningen-maken zocht ik een plaatje van een zwarte kever op en tekende die na.
Nog meer Pakje Kunst. Ik pakte namelijk weer werk in. Zo leuk om een e-mail te ontvangen met het bericht: je pakjes zijn op. Pakje Kunst Alkmaar is een groot succes!
Pip genoot van het zonnetje, wel binnen op de bank. Met haar poten omhoog en anders op de afstandbediening.
Ik deelde ook nog de gekregen bloemenzaadjes door tweeën, om de ene helft aan mijn buuf te geven. Paula Kool hield een zaden ruilactie. Zo leuk om post van haar te ontvangen. Ik knipte haar zakjes door de midden en verdeelde de zaden en deed ze stiekem als verrassing door de bus van m'n buuf.