vrijdag 10 januari 2014

Wonderlijk werken

Ik ben VOOR meer meer mini vakantie momentjes op de dag. Bewust van de kleine dingen genieten om me heen. Soms verlang ik naar vakantie na al de deadlines. Dus bedenk ik nu per dag een mini vakantie moment. Doe de dingen waar ik van geniet.
Nadat ik maandag het achterdoek van Het Danspaleis had ingeleverd kon ik direct verder met een nieuwe leuke opdracht. Een kalender voor een middelbare school die voor het goede doel gaat worden verkocht. Samen met Floortje Bakker maakte we in een rap tempo de kalender. Er was namelijk iets door de organisatie vooraf fout gegaan waardoor wij slecht 2 en 1/2 dag de tijd hadden om de deadline van de drukker te halen.
Zo kwam het dat we woensdagnacht tot half 4 doorwerkte. Erg genoten. Kunnen wij goed, samen werken. Geïnspireerd door het blog ingthings en Maartje Jaquet  knipte en plakte en stempelde ik er op los. Floortje zette zich digitaal snel, soepel, vakkundig en creatief in. Top ben benieuwd naar ons komend project. Onze eigen kalender. Want het was zo leuk, wij zetten elkaar altijd zo goed aan op ons beste creatieve groene startknopje. En kijk eens naar de tafel !! :) Zo kunnen wij werken.
En met het spellen van lente had ik wat moeite.