donderdag 30 januari 2014

Mis puntje op de L

Waar het precies mis ging kan ik niet achterhalen. De stip van het Danspaleis logo naaide ik met een fijne kleine steek lekker goed vast op de L..... Ik heb de foto's nagekeken en waarom ik het na het spelden op de E toch los maakte om de stip vervolgens op de L te plaatsen is een raadsel. Ik kan er wel om lachen.
Het was een pokkenwerk die stip achteraf nog op het doek van 3 bij 3 meter plaatsen, het doek tussen mijn naaimachine proppen, helemaal in de kreukels geduwd, het wil geen kant op en zoveel stof is zwaar. Na een uur de vers gemaakte kreukels eruit strijken was ik blij dat de stip er netjes op zat. Maakte een foto, nog eens, nog eens..... en toen ineens zag ik het. Na 17 foto's, tja, pas na 17 foto's genomen te hebben van de stip om het werkproces vast te leggen zag ik dat ik de stip op de L had genaaid.
Ergens is het misschien te verklaren dat het mis ging en dat ik er om kan lachen. Mijn pa ging gister naar het ziekenhuis om uitslag te krijgen van zijn 32 klieren na de darmkanker operatie. Hij is helemaal schoon verklaard, dat maakt toch alles goed. Een schone pa.
Ik ga rustig de stip los tornen en zet hem op de juiste plaats, puntje op de E.