vrijdag 31 januari 2014

Het groene mini stoei proces

Met nr 2 van de ao mini's zit ik in een aardig proces. Die laat me even zien waar mijn werk werkelijk over gaat. Zojuist de foto's van dit werkproces op een rijtje gezet, zie 8 luik hier onder. Mijn voorkeur gaat nu uit naar zonder elf en frutsels eraan.
Waarschijnlijk wordt het groentje nummer 2 vandaag afgebroken. Ik zie niet zo goed het thema dat ik heb gekozen erin terug, de samenvatting van mijn werk. Eigenlijk knip ik nooit zo precies de vorm uit, ik maak meestal composities van bestaande prenten of teksten. Een stoeipartij is het met het groene ding. En hij valt qua kleur ook uit de toom. Ik koos voor deze kleur omdat ik ooit eens heb gelezen dat groen geneeskrachtig is, niet alleen een echt bos, maar ook de kleur doet wonderen. En met twee dierbaren in het ziekenhuis was het duidelijk waarom ik met groen aan de slag ging. Nu zijn ze beide thuis, dus tja, nu is ook de noodzaak van het groen gebruik weg. :)
Het is zo ver gezocht. Als het een stoeipartij wordt is het vast niet goed denk ik altijd, op het moment dat ik goed ga, vloeit het uit mijn vingers, de flow. Voor nu heb ik het onder een doekje gelegd, even uit het zicht.