vrijdag 24 januari 2014

Jiejheeee, in het februarinummer vtwonen

Margo Slijkerman postte dat het lepel project van haar leerlingen van het Clusius college Hoorn in het februari nummer van de vtwonen staat. Ik meteen naar winkel gegaan om hem te kopen, de woonbeurs 2013 staat er dus in. Wat was dat een fantastische week, wat een project had Linda Pijper daar neergezet. En ik was er bij. Ik was gevraagd om filmpjes van een aantal vtwonen producten te maken, dat deed ik samen met Jos van Venrooij, en ik verkocht daar plankjes met hert en uil, gestempeld met de stempels van Sjakie's uit Haarlem en ik verkocht daar mijn keepvogels oh en ook nog hoelahoepels, nou ja verkopen, ik kreeg 40 hoepels terug. Liggen lekker in de weg in mijn atelier. Oh en ik hielp ook nog eens met het inrichten van de concept store. Ja het was leuk daar in de Rai.
Esmee Jiskoot van de barn van André Amaro quote in de vt over plaatjes draaien en hoelahoepen, zij begrijpt het leven.
Linda Pijper aan het draaien en Esmee hoelahoept
Links uit de vtwonen:Quote Esmee en de hoepels in de vtwonen winkel

Rechts foto uit vtwonen februari 2014 - filmpjes de barn woonbeurs

vtwonen februari nummer links, met hert en keepvogel in de hand