woensdag 1 januari 2014

Happy en de bomb en de appelflap

Happy, happy, happy 2014 gewenst.
Van Bjorn de Vries hoorde ik dat zingeving heeeel belangrijk is voor een gezond en gelukkig leven. Nummer 1 van de top 5 zeker :) leven, uit de blauwe zone? haha, goed opgelet zie je wel. Ik ben altijd al van de details geweest, focus op detail, ook in woord blijkt nu. Dus ik wens je daarom veel zingeving, verbondenheid en vriendschap.
Daf dacht vast tijdens dat wij aan het inpakken waren: als ik me nu niet beweeg, niet eens knipper met mijn ogen, zouden ze dan merken dat ik nog snel even voor vertrek op het logeerbed ben gaan liggen? :) En bij thuiskomst was Stip toch werkelijk kattig, zeker toen de meeuwen nog wat restjes oliebol kregen.
Tegen de ijsbomb gemaakt en geserveerd in het nieuwe jaar van Wilma kan geen vuurwerk bom op. Knalgoed. Net als de appelflappen van mijn pa.