zaterdag 3 augustus 2013

Solo thuis

Gisteravond, expres 's avonds lekker koel vergeleken de temperatuur overdag, de expositie opgeruimd uit galerie Wegert & Sadocco. Het werk is weer thuis, voor een aantal werken, thuis voor kort. Ik heb vier werken verkocht. Jeejjjjjj: Een werk gemaakt van stukjes keramiek die ik vond bij de Wiel Schagen. 'De verrassing' een werk van een eigenwijze vlinder, eentje die niet bij de zwerm wilde vliegen. Het eerste werk gemaakt van een van mijn 270 verzamelde borduurwerken. En een werk met een veer uit Laren-Gelderland, gevonden tijdens een fijne vakantie, onze eerste vakantie in Nederland, genaaid op een stuk karton wat diende als achterkant lijst van een van mijn 270 verzamelde borduurwerken.
En nu? Nog even lekker genieten van de zomer en van de week ga ik nog wat van deze: kussens maken voor de winkel van mijn zus "De ku(n)st" Schoorl.
'Geniet zonder te nieten' en