maandag 19 augustus 2013

Bakken, verlangen, genieten en heimwee

Genieten. Gister op de Parade voorstelling gezien van Theatergroep Wak 'De man met de hamer'. TJeee zeg wat kunnen er toch mooie dingen worden neergezet. Wak was mooi en bijzonder inventief en intensief.
Mede door die ervaring van gister loop ik vandaag rond met weemoedig gevoel. Jaloers geloof ik ook. Stom en dom ook. Ik deed 18 jaar mee aan dat feest. Gewoon ineens gestopt ermee, omdat het voelde als genoeg. Nouwja zeg :) En net toen ik terug was van de Parade, kreeg ik foto's gemaild van Parade 1994, denk ik, of ik de soesjes even wilde vasthouden. Rijk de Gooijer vierde een feestje op de Parade. Zucht.

Nieuw stapel stof. Ik kocht voor een prikkie en karretje stalen van meubelstof. De kanten houtjes gekocht tijdens opening Salon/kant. En gister al weer de laatste dag van Salon/kant waar mijn kleine kopje voor Gijs 'Kant oor' door een wonder in werd opgenomen.

Poffertjes bakken gisteravond op de Parade en vandaag dan eindelijk taart met chocolade gebakken. Had ik al een week zin in: hazelnoten taart van Jamie, nou ja vandaag van Jute: Judith en Teun.