zondag 4 augustus 2013

Ik vlieg uit op mijn papieren vlinders

Flessen en vlinders weggehaald, nog even wat foto's van mijn 'Traveling North' gemaakt, 315 papieren vlinders (vandaag nageteld), geïnspireerd op de Monarch vlinders die duizenden kilometers afleggen voor een winterslaap. Wat is het mooi. Wat was het mooi. Zo goed dat ik lekker kon knippen uit oude prentenboeken. Ik blij en een beetje triest, lege galerie achter me gelaten.
Konijntjes zijn nu 3 weken oud en beginnen al wat groenvoer te eten, ohhhhh zoet zijn ze. Ik denk dat een boerderij wil, met 40 witte geiten en heel veel baby konijntjes. (Met baby konijntjes waarvan ik dan nooit het hok hoef schoon te maken.)
En er zaten twee motten in de galerie. Mijn lief, die mij gelukkig wilde helpen, kwam er mee aan tijdens het opruimen. Ze zijn dood. Twee mooie dooie motten, niet in mijn oude jas.....
Traveling North