vrijdag 2 augustus 2013

Naar buiten droge koek

De baby konijntjes gingen vandaag voor het eerst uit het nest, nog wat onwennig, maar voor de toeschouwer ow zo leuk. Wat een maffe wollige stuiterballetjes.
En weer een andere logee, die verwent mag worden met vandaag mijn 'oma Koning's' bowl, alcoholvrij. Er zijn van die dingen die ik als kind heerlijk vond, daar is de bowl herinnering- de verjaardagsbowl van oma Koning er eentje van. De gebakjes en dan met name de roze kasteeltjes op de verjaardagfeestjes bij opa en oma Westerman zijn ook van die smakelijke herinneringen, al zijn ze eigenlijk helemaal niet zo lekker, ik koop ze uit sentiment wel eens, maar het is eigenlijk droge koek. Oh en nog eentje: Toblerone, niet te kanen, plakkerig en harde stukjes tussen je tanden. Maar wat een fijn gevoel geven ze me, bij de herinnering dat ik die elke keer dat Tante Jo kwam logeren mijn zus en ik ze cadeau kregen.