woensdag 7 augustus 2013

Mislukt Latijns dubbel wit

Als ik nou een romantische titel gebruik, met Frans of Latijn erin of iets met het woord gek of mislukt, dan trekt dat vast veel kijkers. Maar ja. Had ik maar een romantische bui of een talenknobbel. Nu moet ik bijna wel een mislukte titel gebruiken.
Vandaag was het bakdag en wasdag en stofzuigdag en wat al niet meer dag. Omdat het zo lekker fris was moest er van alles gedaan worden. We hadden heerlijk zelfgemaakte blauwe bessen jam gekregen van Floortje, dus daar moest iets bij gebakken worden. Ik kwam uit op hangop. We aten ook uitgebreider dan we deze zomer deden. Met het warme weer hadden we meer zin in sla maar vandaag aten we zalmwrap, lasagnette met spinazie, pesto en tomaat. Ons toetje was hangop met warme blauwe bessen jam mmmmmmmmm.
Bij het opruimen kwamen we deze mooie hoorns tegen. Die waren reserve voor het decor wat we maakten voor 'Het Danspaleis' en het stikt hier van de hazelnoten, het is een goed hazelnoten jaar. Dat zou Opa Jan super vinden. We laten ze nog even hangen. Behalve dat bosje dan, die riep naar me, zo'n prachtig dikke bos met hazelnoten.