vrijdag 9 augustus 2013

Kkep zin

Caravan te koop gezet, zucht. Hij is al 41 keer bekeken en staat er nu pas 40 minuten op. Wow, echt veel kijkers. Hij is ook zo leuk. Maar ja.
De zelfgemaakte hangop met de verrukkelijke blauwe bessen jam van Floortje is nu inmiddels op. Was heerlijk. En gister bij de nieuwe zaak van Kkip gaan kijken. Wat een leuke winkel en wat een gave tassen heb ik gekocht van Erna van Mondfrans, een vrouw van 83 ! Wat een stoere vrouw. Ik heb nog zo veel tijd om mijn ding neer te zetten! Wist ik al dat in mijn vak er geen leeftijdsgrens zit, altijd blijven spelen. Heel inspirerende winkel en tof verhaal en werk van Erna. Krijg zin om er ook mijn spullen te gaan verkopen. Ik ga mijn plan voorleggen bij Eva Bart.
Tasje gekocht bij Kkip van Erna van Mondfrans

links tasje gekocht bij Kkip van Erna van Mondfrans