maandag 5 augustus 2013

Appeltje, kannetje, paddenstoel

Mooi kannetje (een mini kannetje met gele glazuur van binnen, ik denk melkkannetje), een pannenlap (of ik het ga gebruiken? maar appeltje was zo leuk) twee mini kopjes met bloemetjes, een rozenborduurwerkje en een paddenstoeltje voor aan bedelarmbandje, die ik helemaal niet heb en ook niet zal dragen, al had ik hem, kan er niet tegen sieraden om mijn handen/armen, net als nagellak, brrrrrr dat zit rottig, heb ik gekocht, lekker lange zin. We gingen samen naar de kringloop Den Helder. Niet omdat mijn lief daar nou zo'n zin in had, nee dat was de lokroep om mij richting Den Helder te krijgen. We gingen naar de Action daar. Gehoord dat daar een heeeeeeele grote joekel van een winkel zit en dat klopt. Nix aan, alleen maar nuttige dingen gekocht daar, zoals poetsdoekjes. Gelukkig mocht ik rondje door de kringloop doen, ik had na dat rondje trouwens geen zweet meer, poeh was best warm daar boven in die kringloop.
Heel erg zin om wat te gaan maken altijd bezig. Bedacht na aankoop van weer een borduurwerkje, nr 301 en weer twee kop en schotels, dat dat het volgend project word waar ik mee aan de slag ga: mijn twee grote verzamelingen en borduurwerken en keramiek.